Το Πάσχα έφυγε, οι τοξίνες;

Η περίοδος του Πάσχα αποτελεί παραδοσιακά και περίοδο κραιπάλης αφού το κατσικάκι, το αρνάκι, η μαγειρίτσα, το κοκορέτσι, το κοντοσούβλι και άλλες λιπαρές τροφές έχουν τη τιμητική τους, μαζί με την υψηλή κατανάλωση αλκοόλ.
Η πρόκληση που ακολουθεί πάντα λοιπόν, είναι πως θα αποβάλλει ο οργανισμός τις τοξίνες που συγκέντρωσε όλες αυτές τις ημέρες και θα κάνουμε το στομάχι, το συκώτι και το έντερο μας να νιώσει καλύτερα.

Μία πρώτη συμβουλή που συνιστούν όλοι οι διατροφολόγοι είναι να αποφύγουμε το αλκοόλ για μία εβδομάδα και να καταναλώνουμε άφθονο νερό.

Η μέρα μας μπορεί να ξεκινάει με Νιφάδες Ζέας, συνοδευτικά με γάλα ή άπαχο γιαούρτι, οι οποίες περιέχουν μεγάλη ποσότητα φυτικών ινών και πολλές βιταμίνες.

Στα γεύματά μας θα πρεπει να αποφύγουμε το κρέας και να εντάξουμε τα  όσπρια, τα οποία χάρη στις φυτοστερόλες μειώνουν τα επίπεδα της κακής χοληστερίνης, αλλά και το ρύζι.  Και τα δύο μπορούν να αποτελέσουν συστατικά μιας πολύ γευστικής μεσογειακής σαλάτας.

Τα Ελληνικά Βότανα μπορούν επίσης να βοηθήσουν στη καλύτερη λειτουργία του στομάχου όπως η Λουίζα, το Χαμομήλι, το Φασκόμηλο και άλλα, με αφεψήματα κατά τη διάρκεια της ημέρας ή για καλύτερο ύπνο το βράδυ.

Δύο χάπια Σπιρουλίνας το πρωί μαζί με ένα ποτήρι νερό ή χυμό και δύο το μεσημέρι μισή ώρα πριν το φαγητό βοηθάνε στη καλύτερη απορρόφηση του σιδήρου και τονώνουν τον οργανισμό.

Το Ιπποφαές βοηθάει στη ρύθμιση του μεταβολισμού και στη μείωση της κακής χοληστερίνης. Τρώγεται σαν σταφίδα και μπορεί να καταναλώνεται ενδιάμεσα των γευμάτων σαν σνακ, συνοδευτικό στο γιούρτι ή ακόμα και στις σαλάτες.

Επειδή το Πάσχα φέτος έπεσε πολύ κοντά στο καλοκαίρι, ας προετοιμάσουμε τον οργανισμό μας ομαλά, καθώς όλοι θα ξεκινήσουμε κάποια δίαιτα για να βγούμε στις παραλίες!

Αρέσει σε %d bloggers: