Και μετά το γιορτινό φαγοπότι τι τρώμε;

Οι γιορτές τέλειωσαν και μαζί με τη καινούρια χρονιά ήρθαν και κάποια περιττά κιλά από τα πολλά και ατελείωτα φαγοπότια και ίσως και η χοληστερίνη να έχει πάρει την ανιούσα!

Αυτό δεν θα πρέπει να μας πανικοβάλει αλλά να μας κινητοποιήσει. Η διατροφή και οι σωστές επιλογές τροφίμων είναι ένας βασικός μας σύμμαχος για να μειώσουμε εύκολα και γρήγορα τα κιλά αλλά και τη χοληστερίνη μας.

Ας δούμε πώς: 
1. Μειώνουμε το κόκκινο κρέας (μοσχάρι, χοιρινό, αρνί, κατσίκι) σε όχι πάνω από δυο φορές το μήνα και το αντικαταστούμε με κοτόπουλο και ψάρι.
2. Περιορίζουμε τα κίτρινα τυριά και προτιμάμε λευκά, με πιο χαμηλά λιπαρά.
3. Επιλέγουμε ημιάπαχα γαλακτοκομικά 1- 2 % λιπαρών.
4. Αντί για «άσπρα τρόφιμα»  προτιμάμε ολικής αλέσεως.
5. Τρώμε αναποφλοίωτο ρύζι και πλιγούρι
6. Έχουμε πάντα μια πλούσια σαλάτα στο γεύμα μας
7. Τρώμε τουλάχιστον 2 – 3 φρούτα ημερησίως.
8. Αντικαθιστούμε τη ζάχαρη με στεβια και προτιμάμε γλυκά χωρίς ζάχαρη
8. Έχουμε τουλάχιστον δύο φορές την εβδομάδα όσπρια.
9. Αντικαθιστούμε το βούτυρο με έξτρα παρθένο ελαιόλαδο

Αν στα παραπάνω προσθέσουμε και μισή ώρα περπάτημα την ημέρα, τότε υπάρχει μεγάλη πιθανότητα να δούμε πολύ σύντομα αποτελέσματα.

Αρέσει σε %d bloggers: