Σάββατο, 13 Ιουλίου, 2024
Lavriaki.gr
Μεσόγεια-Ανατ.ΑττικήΠροαστιακόςΤΟΠΙΚΑ ΝΕΑ

Κλήσεις αξίας 80 ευρώ… γιατί έτσι μας αρέσει στον Προαστιακό του Κορωπίου

Οι κάτοικοι της νοτιοανατολικής Αττικής θεωρούνται τυχεροί. Στην περιοχή τους υπάρχει σιδηροδρομικός σταθμός. Ο προαστιακός που παραδόθηκε το 2004 και τον διαχειρίζεται ο ΟΣΕ, και ο σταθμός μετρό της ΣΤΑΣΥ (ιδιωτική εταιρία) που παραδόθηκε το 2006.

Εξυπηρετεί εκατοντάδες κατοίκους της γύρω περιοχής, ενδεικτικά να αναφέρω τους κατοίκους του Κορωπίου, του Μαρκοπούλου, των Καλυβίων, της Κερατέας, του Λαυρίου, και θα εξυπηρετεί για πολλά χρόνια ακόμα.

Ο ΟΣΕ έχει διαθέσει ένα οικόπεδο για υπαίθριο πάρκινγκ, το οποίο δεν μπορεί να εξυπηρετήσει πάνω από το 1/5 των αυτοκινήτων που φτάνουν καθημερινά στο σταθμό για την μετεπιβίβαση.

Όταν δόθηκε και ο σταθμός του μετρό προς χρήση, κανείς δεν προέβλεψε τον όγκο των επιβατών και κατά συνέπεια και των αυτοκινήτων που θα έκαναν χρήση. Κανείς δεν σκέφτηκε ότι ο  σταθμός είναι εκτός αστικού ιστού και πρέπει να υπάρχει εύκολη πρόσβαση.

(φωτο από mesogianews.gr)

Υπάρχουν ανεκμετάλευτα χωράφια που θα μπορούσαν να γίνουν υπαίθρια πάρκινγκ, αλλά ως τώρα η χρήση γης το απαγορεύει στην περιοχή.

Κατά συνέπεια αυτά τα 10 χρόνια λειτουργίας του σταθμού, όλοι παρκάρουν πάνω στη γέφυρα και στους γύρω δρόμους. Υπήρξαν όλα αυτά τα χρόνια  πολλοί βανδαλισμοί και παραβιάσεις αυτοκινήτων καθώς η αστυνόμευση μέχρι πρόσφατα ήταν απούσα και ο  φωτισμός στην περιοχή  ελλιπής.

(φωτο από mesogianews.gr)

Την τελευταία εβδομάδα όμως, κάτι έχει αλλάξει. Παντού έχουν μπει κολωνάκια. Πάνω στη γέφυρα και στους δρόμους που καταλήγουν στις εισόδους του σταθμού.

Φυσικά ο καθένας που θέλει να το ρισκάρει, παρκάρει ακόμα και σε σημεία που πριν δεν θα το έκανε, όπως μπροστά σε στάση λεωφορείου.

Ή ανάμεσα στα κολωνάκια.

Όλα αυτά τα χρόνια, όταν οι δρόμοι δεξιά και αριστερά ήταν γεμάτοι αυτοκίνητα, το παρκάρισμα γινόταν στη μέση, στη συνέχεια των νησίδων. Τώρα πια και εκεί απαγορεύεται.

Η τροχαία πήρε εντολή να κόβει κλήσεις σε όλους όσους παρκάρουν σε σημεία που απαγορεύονται. Αυτό γίνεται καθημερινά.

(στη φωτογραφία φαίνεται η κλήση στο μπροστινό τζάμι των αυτοκινήτων)

Φυσικά κανείς δεν θα αρνηθεί να παραδεχτεί ότι εξαιτίας του ανεξέλεγκτου παρκαρίσματος των αυτοκινήτων υπήρχαν επικίνδυνα σημεία, πάνω σε στροφές και συχνά εμποδίζοντας την ορατότητα.

Τώρα πια βλέπεις αυτοκίνητα παρκαρισμένα μέσα σε χωράφια και ανθρώπους να περπατούν εκατοντάδες μέτρα για να φτάσουν στην είσοδο του σταθμού.

Δεν θα πω ότι αυτοί που παραβιάζουν τους κανόνες καλώς κάνουν. Αυτό που με κάνει να αναρωτιέμαι είναι: Γιατί τώρα;

Ο δήμος καλώς έκανε και έκλεισε τα σημεία όπου στρίβουν τα αστικά λεωφορεία, γιατί όμως έκλεισε και τους γύρω δρόμους παρόλο που είναι φαρδείς; Σύμφωνα με υπεύθυνη πηγή από την τροχαία, τα κολωνάκια μπήκαν μετά από αίτημα του δήμου γιατί υπήρξαν κίνδυνοι για τη διαδρομή των αστικών λεωφορείων. Και η λύση ήταν από την πρώτη μέρα, κόψιμο κλήσεων αξίας 80 ευρώ από την τροχαία για να συνετιστούμε αμέσως.

Όταν φτιάχτηκε ο προαστιακός, το οικόπεδο που δόθηκε ήταν για να εξυπηρετήσει συγκεκριμένο όγκο αυτοκινήτων. Δύο χρόνια μετά, και χωρίς καμιά υποδομή, πρόσθεσαν στον υπάρχοντα σταθμό και τη σταθερή τροχιά του μετρό. Και ξαφνικά ένα πρωί οι πολίτες που εξυπηρετούνται με το μετρό εδώ και δέκα χρόνια, δεν έχουν πού να παρκάρουν τα αυτοκίνητά τους.

Δεν υπάρχει καμιά απολύτως μέριμνα για τα άτομα με χρόνια προβλήματα υγείας που πρέπει να αφήσουν το αυτοκίνητό τους και να πάνε σε νοσοκομείο.

Δεν υπάρχει μέριμνα για να αφήνουν τις μηχανές οι δικυκλιστές.

Δεν υπάρχει μέριμνα για τον πολίτη που πρέπει να πάει στην εργασία του στην Αθήνα και δεν έχει τρόπο να φτάσει μέχρι το σταθμό με άλλο μέσο εκτός του αυτοκινήτου του.

Και κανένας δεν σκέφτηκε ότι έρχεται χειμώνας. Πώς θα περπατάνε οι άνθρωποι μέσα στη βροχή και στο κρύο εκατοντάδες μέτρα απόσταση για να φτάσουν στην είσοδο του μετρό;

(ο σταθμός είναι στο βάθος στο πολύ βάθος όμως!)

Εκτός………………………………………
Αν έχει αλλάξει στο μεταξύ η χρήση γης στην περιοχή και έχει δοθεί σε μεγάλη κατασκευαστική εταιρία που θα φτιάξει ιδιωτικούς χώρους στάθμευσης. Αλλά δεν θα έπρεπε πρώτα να φτιαχτούν οι χώροι που απαιτούνται και μετά να κλείσουν οι δρόμοι;
Εκτός……………………………………..
Αν ο δήμος έχει άμεση ανάγκη από έσοδα, και βρήκε τον τρόπο μέσω των κλήσεων της τροχαίας να τα εισπράξει.

Μήπως οι ιθύνοντες των όμορων δήμων των οποίων οι κάτοικοι εξυπηρετούνται από το σταθμό του Κορωπίου να πάρουν απαντήσεις και να ενημερώσουν τους κατοίκους τους;

http://fwniapotovathos.blogspot.gr