Στο Λαύριο αντί για τον Πειραιά θα δέσει ένα από τα 8 κρουαζιερόπλοια το Σάββατο

Αλλαγές στα δρομολόγια των κρουαζιερόπλοιων φέρνουν οι συνεχόμενες κινητοποιήσεις των λιμενεργατών. Έτσι, το ένα από τα οκτώ κρουαζιερόπλοια θα καταπλεύσει το Σάββατο στο λιμάνι του Λαυρίου αντί για τον Πειραιά. Οι λιμενεργάτες συνεχίζουν τις απεργιακές τους κινητοποιήσεις αντιδρώντας στην ιδιωτικοποίηση του ΟΛΠ.

 Ανάλογες αποφάσεις ενδέχεται να πάρουν και οι πλοιοκτήτριες εταιρίες άλλων κρουαζιερόπλοιων.

 Αναμένεται πάντως να υπάρξουν προβλήματα με τη φόρτωση των αποσκευών σε δύο από τα οχτώ κρουαζιερόπλοια, τα οποία θα αποβιβάσουν και θα επιβιβάσουν συνολικά 6 χιλιάδες άτομα.

 Το μεσημέρι πάντως η Γενική Συνέλευση των μετοχών του ΟΛΠ ενέκρινε την παραχώρηση του λιμανιού του Πειραιά στην Cosco, με το Χρηματιστήριο Αθηνών όπου πραγματοποιήθηκε η συνεδρίαση της Γενικής Συνέλευσης να έχει μεταβληθεί σε «φρούριο.»

 Την ίδια ώρα, οι εργαζόμενοι στον ΟΛΘ σε ένδειξη καλής θέλησης, ενημέρωσαν τη διοίκηση του λιμένα ότι θα επιτρέψουν στα κοντέινερ που ήταν επί ημέρες εγκλωβισμένα στα πλοία να φθάσουν στους τελικούς τους αποδεκτές στις επιχειρήσεις της Βόρειας Ελλάδας.

ΣΕΤΕ: Να διαφυλαχτεί η εύρυθμη λειτουργία του κλάδου της κρουαζιέρας

Στην ανάγκη διαφύλαξης της εύρυθμης λειτουργίας του κλάδου της κρουαζιέρας στέκεται ο Σύνδεσμος Ελληνικών Τουριστικών Επιχειρήσεων (ΣΕΤΕ).

Σε ανακοίνωσή του, ο ΣΕΤΕ καλεί την πολιτεία να προβεί άμεσα σε όλες τις απαιτούμενες ενέργειες, ώστε να συνεχιστεί ο διάλογος με τους λιμενεργάτες και να επανέλθει «εργασιακή ειρήνη».

Παράλληλα, ζητεί να διασφαλιστεί ότι η επιβίβαση και αποβίβαση των επιβατών κρουαζιέρας στα λιμάνια Πειραιά και Θεσσαλονίκης θα υλοποιείται χωρίς καθυστερήσεις ή περαιτέρω προβλήματα.

Ο ΣΕΤΕ υπογραμμίζει ότι τυχόν προβλήματα στην ομαλή εκτέλεση του προγράμματος προσέγγισης των κρουαζιερόπλοιων των «κολοσσών» της παγκόσμιας αγοράς κρουαζιέρας, θα έχουν ως αποτέλεσμα αλλαγές στον σχεδιασμό τους, με προτίμηση άλλων προορισμών ελλιμενισμού, όχι μόνον για την τρέχουσα, αλλά και για τις επόμενες περιόδους.

Προειδοποιεί επίσης ότι η εξέλιξη αυτή ενέχει τον κίνδυνο να τεθούν οι εν λόγω προορισμοί στο περιθώριο της διεθνούς αγοράς κρουαζιέρας, με ό,τι αυτό συνεπάγεται σε απώλειες εσόδων για την εθνική οικονομία, αλλά και για την εικόνα της χώρας.

http://www.thepressroom.gr

Αρέσει σε %d bloggers: