Παρασκευή, 19 Απριλίου, 2024
Lavriaki.gr
Δήμος ΛαυρεωτικήςΤΟΠΙΚΑ ΝΕΑ

Παραβίαση του γραφείου του καταγγέλει στον Πρόεδρο του Δημοτικού Συμβουλίου Λαυρεωτικής ο πρώην Γενικός Γραμματέας κ. Σμέρος

ΠΡΟΣ: κ. Δημήτρη Λουκά
Πρόεδρο Δημοτικού Συμβουλίου Λαυρεωτικής

Κύριε Πρόεδρε,

Την Πέμπτη 24-03-2017 και με αρ. πρωτ. 4539/24-03-2017, κατέθεσα επιστολή μου, με θέμα «Παραβίαση του γραφείου μου».

Με την επιστολή μου αυτή (Νο 1 επισυναπτόμενη), αναφέρω όλη την εξέλιξη του θέματος.

Δυστυχώς, μέχρι χθες βράδυ (30-03-2017), ούτε ο κ. Δήμαρχος έχει απαντήσει, αλλά και από ενημέρωση που έχω, κανείς επικεφαλής Δημοτικής Παράταξης ή Δημοτικός Σύμβουλος έχει λάβει την επιστολή μου αυτή και άρα δεν γνωρίζει το σοβαρό θέμα.

Με όλο το σεβασμό στο πρόσωπο Σας, αλλά και στο θεσμικό Σας ρόλο, εκτιμώ ότι η επιστολή μου, θα έπρεπε ήδη να είχε κοινοποιηθεί στο Σώμα, τουλάχιστον στην προχθεσινή συνεδρίαση του Δ.Σ.

Προς διευκόλυνση Σας, σας κοινοποιώ όλα τα απαραίτητα έγγραφα για το συγκεκριμένο θέμα, με την σειρά (κατ αύξοντα αρ. και ημερομηνία), για να λάβετε γνώση.

Συγκεκριμένα:

– στο επισυναπτόμενο έγγραφο (2), είναι η απόφαση Δημάρχου για την απόλυση μου με ημερομηνία 22-03-2017 και το αποδεικτικό παραλαβής  από τον υπογράφοντα με 24-03-2017 !!!!

– Εάν ανατρέξετε στις υπηρεσίες του Δήμου θα διαπιστώσετε (αποδεικνύεται εμπράκτως), ότι στις 22-03-2017 που με απέλυσε ο Δήμαρχος, ήμουν κανονικά στην υπηρεσία μου και έχω δει όλη την αλληλογραφία του Δήμου, τα αιτήματα πολιτών, έχω προβεί στις απαραίτητες χρεώσεις των εγγράφων και έχω υπογράψει όλα τα εξερχόμενα έγγραφα  της ημέρας !!!!

Κύριε Πρόεδρε,

το αίτημα μου αυτό αποσκοπεί στα παρακάτω:

Α) Ενώ δεν μου είχε παραδοθεί το έγγραφο απόλυσης μου, ούτε καν είχα ενημερωθεί σχετικά, διότι η παραίτηση μου ζητήθηκε για τις 31-03-2017 και παρότι εργαζόμουν κανονικά στις 22-03-2017, αντικαταστάθηκε η κλειδαριά του γραφείου τις πρώτες πρωινές ώρες της 23-03-2017!!!!!!!

  Δηλώνω, ότι δεν φέρω ουδεμία ευθύνη για τυχόν φθορές ή οτιδήποτε άλλο, για τα έπιπλα του γραφείου, που προέρχονται από δωρεά και ανήκουν στον Δήμο.

Β) Να πληροφορηθώ για ποιους λόγους έγινε η αντικατάσταση της κλειδαριάς του γραφείου του Γενικού Γραμματέα!!

Γ)  Να μεριμνήσετε, εάν μέχρι σήμερα δεν έχει γίνει η σχετική απόφαση αποδοχή δωρεάς, να το πράξετε.

Δ) Επίσης, θα σας παρακαλούσα να παρέμβετε και να μου παραδοθούν τα υπόλοιπα προσωπικά μου αντικείμενα, που μέχρι σήμερα δεν μου παραδίδονται και παραμένουν στο γραφείο.

     Σας κάνω γνωστό, όπως ενημέρωσα και το γραφείο Δημάρχου, ότι δεν βρέθηκαν στο γραφείο μου, τρείς (3) φάκελοι του προσωπικού μου αρχείου.

Θέλω να πιστεύω, ότι όταν υπάρχει μία λύση συνεργασίας, πρέπει να πρυτανεύει η λογική και η αξιοπρέπεια.

Κύριε Πρόεδρε,

Αιτούμαι στην πρώτη συνεδρίαση του Δ.Σ., να συζητηθεί το θέμα αυτό και να με καλέσετε εγκαίρως να παρευρεθώ και να μου δοθεί ο λόγος (όπως και στους νομικούς μου συμβούλους).

Τέλος κε Πρόεδρε,

Θα ήθελα να διαβιβάσετε σε όλο το Δημοτικό Συμβούλιο, στους Προέδρους και τα μέλη των Τοπικών Συμβουλίων και των Νομικών Προσώπων, τις πλέον εγκάρδιες και ειλικρινείς ευχαριστίες μου για την συνεργασία μας και την βοήθεια τους.

Εάν για κάποιο ζήτημα που προέκυψε και πιθανώς να δημιούργησε κάποια παρερμηνεία ή ενόχληση κατά τη συνεργασία μας με τους προαναφερθέντες, ζητώ την συμπάθεια και την κατανόηση όλων.

Είμαι στην διάθεση Σας, για οποιαδήποτε διευκρίνηση

Περιμένω την απάντηση Σας.

Σας ευχαριστώ

Με εκτίμηση

Γιώργος Σμέρος
-πρ. Δήμαρχος Παλλήνης
-πρ. Περιφερειακός Σύμβουλος Αν. Αττικής
-πρ. Αν.Διοικητής Γ.Ν.Α.ΣΙΣΜΑΝΟΓΛΕΙΟ – ΑΜ.ΦΛΕΜΙΓΚ

ΕΠΙΣΥΝΑΠΤΟΝΤΑΙ ΤΑ ΠΙΟ ΚΑΤΩ ΕΓΓΡΑΦΑ: