Σε εφαρμογή το σχέδιο «άλωσης» της παραλιακής ζώνης
Μέγιστη η ρύπανση στον Σαρωνικό, μέγιστη η καταστροφή… μέγιστη και η ευκαιρία; Φαίνεται πως υπάρχει οργανωμένο σχέδιο «αξιοποίησης» της παραλιακής ζώνης από το Π. Φάληρο μέχρι το Σούνιο, από «ημέτερους».
Μετά τις πυρκαγιές του καλοκαιριού, τώρα έχουμε τη ρύπανση της θάλασσας, που καταστρέφει τη θάλασσα όχι όμως τη γη. Εξηγούμε.
Η ρύπανση θα οδηγήσει σε απαξίωση της γης στην προαναφερθείσα ζώνη, θα ρίξει δηλαδή τις τιμές, ώστε οι «επενδυτές» να τα πάρουν σε τιμή ευκαιρίας. Τα beach bars και τα υφιστάμενα μαγαζιά διασκέδασης θα πάψουν να είναι πόλος έλξης. Όταν όμως η τιμή θα πέσει και οι νέοι «επενδυτές» θα πάρουν τη γη, τότε (ως διά μαγείας) θα χτιστούν καζίνο και τεράστια ξενοδοχεία, με τα κέρδη φυσικά να είναι τεράστια.
Σκεφτείτε πως αναφερόμαστε στον «Φλοίσβο», στα «Αστέρια» Γλυφάδας, στον «Αστέρα» Βουλιαγμένης και σε όλες τις παρθένες παραλίες μέχρι το Σούνιο. Η νέα Μονακό-Μύκονος θα είναι πραγματικότητα.
Ήδη όλοι γνωρίζουμε πως Άραβες αγοράζουν γη στην παραλιακή ζώνη της Αττικής, κάτι που οδήγησε σε αύξηση των τιμών. Η αύξηση αυτή όμως θα έφτανε σε ένα σημείο ασύμφορο για τους «επενδυτές». Μία καταστροφή όμως (όπως αυτή της ρύπανσης) επαναφέρει την αξία της γης σε επίπεδα… ευκαιρίας.
Κάποιοι θα σκεφτείτε πως όταν η θάλασσα είναι βρόμικη, ποιος θα κάνει μπάνιο. Οι «επενδυτές» όμως δεν επιθυμούν θάλασσα για μπάνιο. Επιθυμούν μεγάλες ξενοδοχειακές μονάδες για τους εκλεκτούς, με τις πισίνες, τα καζίνο, τα κλαμπ και ό,τι πάει πακέτο με αυτά.
Επειδή κάποιοι, επίσης, θα πείτε πως υπερβάλλουμε και ήταν ένα ατύχημα, θα αναφέρουμε απλά πως η ίδια η Πανελλήνια Ένωση Εμπορικού Ναυτικού εξέφρασε απορίες μέσω ανακοίνωσής της. Χαρακτηριστικό είναι το εξής απόσπασμα: «Το πλοίο απέπλευσε έμφορτο τις πρωινές ώρες της 10/9/2017 από τα διυλιστήρια Ασπροπύργου (ΕΛΠΕ) μεταφέροντας 2.200 μετρικούς τόνους fueloil και 370 μετρικούς τόνους marinegasoil. Στο πλοίο φέρονται να επέβαιναν δύο μέλη του πληρώματος σε σύνολο 11…». Δύο μέλη πλήρωμα για ένα ολόκληρο καράβι!
Η δε αδυναμία (!) του ΥΕΝ να χειριστεί μία κατάσταση εντός του Σαρωνικού δείχνει είτε το μέγεθος της αμέλειας-ανικανότητας είτε πως τα συμφέροντα έχουν διεισδύσει στον κρατικό μηχανισμό.
Θέλουμε να πιστεύομε πως το πολιτικό σύστημα αλλά και οι αρμόδιες Αρχές θα επιβλέψουν την αποκατάσταση του περιβάλλοντος τάχιστα και δεν θα επιτρέψουν σε «κοράκια-επενδυτές» να αλώσουν τη χώρα μας.