Λαύριο-Ραφήνα και προαστιακός

«Δέκα πλοία σε επτά θέσεις…» ήταν μία από τις «αποκαλύψεις» που επεφύλασσε η «ναυμαχία» των ακτοπλόων για το λιμάνι της Ραφήνας στο πρόσφατο Σ.Α.Σ.. Το «πρόβλημα» δημιουργείται γιατί υπάρχουν τουλάχιστον 10 πλοία για αναχώρηση μέσα σε μία ώρα 7-8 το πρωί, ενώ οι θέσεις στο λιμάνι είναι επτά γεγονός που καταδεικνύει το γενικότερο πρόβλημα με τα λιμάνια της ανατολικής Αττικής.

Την τελευταία δεκαετία και πλέον τα λιμάνια Ραφήνας και Λαυρίου εναλλάσσονται στην επικαιρότητα για τα συγκοινωνιακά αλλά και τα προβλήματα υποδομών που ενώ είναι επισημασμένα παραμένουν επί της ουσίας άλυτα. Γεγονός που επηρεάζει, σύμφωνα με εμπειρογνώμονες την οικονομική ζωή των νησιωτικών συγκροτημάτων τα οποία συνδέονται με πλοία που αναχωρούν από αυτά. Να σημειωθεί ότι το Λιμάνι του Λαυρίου παραμένει, ως προς την συγκοινωνιακή του κάλυψη, στην ίδια κατάσταση που το βρήκε ο 210ς αιώνας καθώς προαστιακός και μετρό δεν έφτασαν ποτέ στο λιμάνι παρά το γεγονός ότι η σιδηροδρομική κάλυψη θα ήταν, βάσει παλαιότερων σχεδιασμών, έτοιμη και λειτουργική από το 2010, που ήταν και η χρονιά «ορόσημο» παλαιότερων χρονικών παρατάσεων.

Με τον ανταγωνισμό των ακτοπλοϊκών επιχειρήσεων εντεινόμενο το θέμα των λιμενικών υποδομών της ανατολικής Αττικής θα διαδραματίζει πρωταγωνιστικό ρόλο όσον αφορά στη διαμόρφωση του οικονομικού γίγνεσθαι των περιοχών που τα φιλοξενούν εφ ενός και αφ ετέρου των νησιωτικών συγκροτημάτων για τα οποία αποτελούν κόμβους ένωσης με την ηπειρωτική χώρα.

https://www.theseanation.gr

Αρέσει σε %d bloggers: