Τετάρτη, 28 Μαΐου, 2025
Lavriaki.gr
ΛαύριοΛιμάνιΠροαστιακόςΤΟΠΙΚΑ ΝΕΑ

Λαύριο-Ραφήνα και προαστιακός

«Δέκα πλοία σε επτά θέσεις…» ήταν μία από τις «αποκαλύψεις» που επεφύλασσε η «ναυμαχία» των ακτοπλόων για το λιμάνι της Ραφήνας στο πρόσφατο Σ.Α.Σ.. Το «πρόβλημα» δημιουργείται γιατί υπάρχουν τουλάχιστον 10 πλοία για αναχώρηση μέσα σε μία ώρα 7-8 το πρωί, ενώ οι θέσεις στο λιμάνι είναι επτά γεγονός που καταδεικνύει το γενικότερο πρόβλημα με τα λιμάνια της ανατολικής Αττικής.

Την τελευταία δεκαετία και πλέον τα λιμάνια Ραφήνας και Λαυρίου εναλλάσσονται στην επικαιρότητα για τα συγκοινωνιακά αλλά και τα προβλήματα υποδομών που ενώ είναι επισημασμένα παραμένουν επί της ουσίας άλυτα. Γεγονός που επηρεάζει, σύμφωνα με εμπειρογνώμονες την οικονομική ζωή των νησιωτικών συγκροτημάτων τα οποία συνδέονται με πλοία που αναχωρούν από αυτά. Να σημειωθεί ότι το Λιμάνι του Λαυρίου παραμένει, ως προς την συγκοινωνιακή του κάλυψη, στην ίδια κατάσταση που το βρήκε ο 210ς αιώνας καθώς προαστιακός και μετρό δεν έφτασαν ποτέ στο λιμάνι παρά το γεγονός ότι η σιδηροδρομική κάλυψη θα ήταν, βάσει παλαιότερων σχεδιασμών, έτοιμη και λειτουργική από το 2010, που ήταν και η χρονιά «ορόσημο» παλαιότερων χρονικών παρατάσεων.

Με τον ανταγωνισμό των ακτοπλοϊκών επιχειρήσεων εντεινόμενο το θέμα των λιμενικών υποδομών της ανατολικής Αττικής θα διαδραματίζει πρωταγωνιστικό ρόλο όσον αφορά στη διαμόρφωση του οικονομικού γίγνεσθαι των περιοχών που τα φιλοξενούν εφ ενός και αφ ετέρου των νησιωτικών συγκροτημάτων για τα οποία αποτελούν κόμβους ένωσης με την ηπειρωτική χώρα.

https://www.theseanation.gr

Μια σκέψη για το “Λαύριο-Ραφήνα και προαστιακός

  • Η ΑΚΤΟΠΛΟΙΚΗ ΑΝΑΒΑΘΜΙΣΗ ΤΟΥ ΛΙΜΕΝΑ ΛΑΥΡΙΟΥ ΕΙΝΑΙ ΚΑΤΙ ΠΑΡΑΠΑΝΩ ΑΠΟ ΕΠΙΒΕΒΛΗΜΈΝΑ, ΟΧΙ ΜΟΝΟ ΑΠΟ ΤΑ ΕΚΑΤΟΜΜΎΡΙΑ ΕΥΡΩ ΠΟΥ ΕΧΟΥΝ ΔΑΠΑΝΗΘΕΙ ΗΔΗ ΓΙΑ ΤΗ ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑ ΤΩΝ ΛΙΜΕΝΙΚΩΝ ΕΓΚΑΤΑΣΤΑΣΕΩΝ, ΑΛΛΑ ΚΥΡΙΩΣ ΓΙΑ ΕΘΝΙΚΟΥΣ ΛΟΓΟΥΣ, ΟΠΩΣ ΕΙΝΑΙ Η ΤΑΧΥΤΕΡΗ ΚΑΙ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΟΤΕΡΗ ΣΥΓΚΙΝΩΝΙΑΚΗ ΚΑΛΥΨΗ ΤΩΝ ΝΗΣΙΩΝ ΤΟΥ ΒΟΡΕΙΟΥ ΑΝΑΤΟΛΙΚΟΥ ΑΙΓΑΙΟΥ, Η ΑΠΟΚΛΙΜΑΚΩΣΗ ΤΟΥ ΛΙΜΕΝΑ ΠΕΙΡΑΙΑ ΚΑΙ ΤΟΥ ΟΔΙΚΟΥ ΔΙΚΤΥΟΥ , Η ΤΟΥΡΙΣΤΙΚΗ ΔΙΕΥΚΟΛΥΝΣΗ ΚΑΙ ΑΛΛΑ ΠΟΛΛΑ. ΠΡΟΚΕΙΜΕΝΟΥ ΟΜΩΣ ΝΑ ΚΑΤΑΣΤΕΙ ΑΥΤΗ ΔΥΝΑΤΗ, ΘΑ ΠΡΕΠΕΙ ΤΑΥΤΟΧΡΟΝΑ Η ΚΑΙ ΝΑ ΠΡΟΗΓΗΘΕΙ Η ΣΙΔΗΡΟΔΡΟΜΙΚΗ ΣΥΝΔΕΣΗ ΤΟΥ ΛΑΥΡΙΟΥ ΜΕ ΤΗΝ ΥΠΑΡΧΟΥΣΑ ΓΡΑΜΜΗ ΠΡΟΑΣΤΙΑΚΟΥ ΣΤΟ ΚΟΡΩΠΙ…ΕΝΑ ΕΥΡΥΤΕΡΟ ΑΝΑΠΤΥΞΙΑΚΟ ΕΡΓΟ ΓΙΑ ΤΙΣ ΠΕΡΙΟΧΕΣ ΤΩΝ ΜΕΣΟΓΕΙΩΝ, ΠΟΥ ΕΝΩ ΟΙ ΠΟΛΙΤΙΚΟΙ ΜΑΣ ΑΡΧΟΝΤΕΣ ΠΡΟΕΚΛΟΓΙΚΑ ΤΟ ΕΝΤΑΣΣΟΥΝ ΣΤΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΤΟΥΣ ΜΕΤΕΚΛΟΓΙΚΑ ΚΑΝΟΥΝ ΛΑΙΚΑ ΤΗ ΠΑΠΙΑ…

Τα σχόλια είναι απενεργοποιημένα.