Επέκταση του Προαστιακού στο Λαύριο – Τι περιλαμβάνει το έργο
Το έργο αφορά στη σιδηροδρομική σύνδεση της πόλης και του λιμένα Λαυρίου με την υφιστάμενη σιδηροδρομική προαστιακή γραμμή από το Σιδηροδρομικό Σταθμό Κορωπίου συνολικού μήκους 32 χλμ.
Θα προβλεφθούν δύο (2) σιδ. σταθμοί (ΣΣ Μαρκόπουλου και Επιλιμένιος ΣΣ Λαυρίου) και πέντε (5) στάσεις (Καλύβια, Κερατέα, Δασκαλειό, Θορικό, Κυπριανού).
Από τον υφιστάμενο Σταθμό Κορωπίου μέχρι τη νέα σιδ. στάση Θορικού προβλέπεται διπλή σιδηροδρομική γραμμή με ηλεκτροκίνηση τύπου trolley, σηματοδοτούμενη με μέγιστη ταχύτητα σχεδιασμού ≤ 120 km/h.
Στο τελευταίο τμήμα από Σ.Σ Θορικού έως Σ.Σ Λιμένα Λαυρίου προβλέπονται τα εξής:
Mονή σιδηροδρομική γραμμή σηματοδοτούμενη με ηλεκτροκίνηση τύπου trolley, με ταχύτητα ≤ 50 km/h που θα διέρχεται εντός της πόλης του Λαυρίου στο ίχνος της υφιστάμενης μετρικής γραμμής και μέχρι το Λιμάνι του Λαυρίου, με εγκιβωτισμένη γραμμή όπου απαιτείται μέσα στον αστικό ιστό.
Eναλλακτική χάραξη μονής σιδ. γραμμής, στο πλαίσιο εκπόνησης της Μελέτης Περιβαλλοντικών επιπτώσεων, που θα διέρχεται από την παραλιακή ζώνη. Σε όλο το ανάπτυγμα κατά μήκος της παραλιακής ζώνης, η γραμμή οδεύει στην ελάχιστη δυνατή απόσταση από την Λ. Λαυρίου.
Τέλος στο σχεδιασμό των έργων προβλέπεται Τερματικός Σταθμός έναντι της παραλιακής οδού (στο χώρο του παλιού εργοστασίου) με μία παρακαμπτήριο μήκους 250 m και δύο αποβάθρες εκατέρωθεν των γραμμών.
Με τα μέχρι σήμερα δεδομένα δεν προβλέπεται να χωροθετηθεί σταθμός μέσα στο χώρο του Οργανισμού Λιμένα Λαυρίου (ΟΛΛ), αφού δεν υπάρχουν αντίστοιχες δεσμεύσεις του ΟΛΛ με τον ΟΣΕ / ΓΑΙΟΣΕ.
Έχει εκπονηθεί από την ΕΡΓΟΣΕ η Α΄ φάση μελετών (αναγνωριστικές μελέτες) και προωθούνται οι διαδικασίες για την εκπόνηση όλων των απαραίτητων προμελετών, ώστε να καταστεί δυνατή η δημοπράτηση του έργου κατασκευής είτε ως «μελετο-κατασκευή», είτε μέσω σύμπραξης Δημόσιου και Ιδιωτικού Τομέα.
ΣΤΟΙΧΕΙΑ ΕΡΓΟΥ
Xρηματοδότηση:
Το έργο έχει περιληφθεί στο Ε.Π. «Υποδομές Μεταφορών, Περιβάλλον, Αειφόρος Ανάπτυξη» (Υ.ΜΕ.ΠΕΡ.Α.Α) 2014-2020 και έχει επίσης προταθεί για υλοποίηση στο πλαίσιο του πακέτου Γιούνκερ (Junker).
Εκτιμώμενο κόστος έργου: 160 εκ. ευρώ
Ο εγκεφαλος που σκεφτηκε να χωρισει την πολη στην μεση περνωντας εγκιβωτισμενη γραμμη τρενου πρεπει να λεγεται ηλιθιος!!!!! και οχι επιστημονας Μηχανικος.
Φυσικα αυτη ειναι μια λυση που ο Λουκας εχει βαλει το χερι του να γινει ετσι για να μην μπει το τρενο μεσα στο Λιμανι στο λοφο των πρωην ΣΦΑΓΕΙΩΝ.
θελει λεει τα εσοδα απο το τρενο να μενουν στην πολη και ο κοσμος να μην ταλαιπωρειται να τρεχει στο Λιμανι.
Σημερα τρεχουμε ολοι στο Κορωπι να παρουμε το τρενο και θα μας πειραξει που θα σταματαει εκατο μετρα μακρια απο την πορτα μας.
Ο μελετητης του εργου καλο ειναι να το ξαναδει λιγο αυτο που ζωγραφιζει, γιατι παρομοιοι ΣΟΦΟΙ μελετητες σχεδιασαν το Λιμανι και χωρις να ακουσουν κανενα εκαναν την εισοδο του Λιμανιου δια θαλασσης στο ΜΑΤΙ του Νοτιοαννατολικου ανεμου, καταστωντας το λιμανι μη ασφαλες σημερα, αν αναλογιστουμε ποσες καταστροφες εχουν γινει οταν φυσαει ισχυρος Νοτιοανατολικος Ανεμος ολα αυτα τα χρονια.
Οσοι διαβαζουν αυτο το αρθρο για αυτο που σχεδιαζει ο ΛΟΥΚΑΣ με τον ΟΣΕ να αντιδρασουν αμεσα αλλιως οι εξελιξεις θα ειναι δυσαρεστες για την πολη αλλα και το ιδιο το εργο.
Απο καμια πολη μετα την Αθηνα δεν περνα μεσα ο Προαστιακος κυριε δημαρχε και κυριοι δημοτικοι αρχοντες ακομη και της αντιπολιτευσης.
Ξυπνηστε πριν ειναι ΑΡΓΑ και χωριστει η πολη στα δυο δημιουργωντας πολλαπλα προβληματα επειδη καποιος εγκεφαλος ξανα σκεφτηκε να πρωτοτυπησει.
Η γραμμη σας ενημερωνω επειδη τα ξερω πολυ καλα θα περνα πισω απο την Ευτερπη,διλα στο δημοτικο σχολειο,αναμεσα στο Γηπεδο Λαυρεωτικης και κτηριο που ειναι το ΙΚΑ Λαυριου,θα κοβει τους 3 δρομους στο ΚΑΠΗ, θα περναει κατω απο τα παλια Γεφυρακια,θα βγαινει στο Παρκο πισω απο του ΔΕΔΕ,θα συνεχιζει διπλα στου ΔΕΔΕ στο χωρο της Λαικης Αγορας.
Απο εκει και περα κανεις δεν εγγυαται κυριοι του Οργανισμου Λιμενα Λαυριου οτι το τρενο θα τερματισει μεσα στο Λιμανι οπως επιθυμειτε στα πλαισια της Ευρωπαικης Οδηγιας για τις συνδυασμενες μεταφορες και Τερματικων Σταθμων Τρενων αεροπορικου τυπου μεσα στα Επιβατικα Λιμανια.
Ακομη το μαγειρευουν!!!!!
καλά ξυπνητούρια κύριε Τάσο ,ΜΑΣΗΜΕΝΗ ΤΡΟΦΗ ΠΕΤΑΝΕ ΣΤΟ ΤΡΑΠΕΖΙ. η τελευταία παράγραφος λέει χρηματοδότηση από το πακέτο junker .όμως το έργο έχει απενταχθει απο αυτό. ΑΡΑ κάποιοι μας δουλεύουν δημοσιεύοντας για εξυπηρέτηση των βραχυπρόθεσμων πολιτικάντηκων στόχων τους την παλιά είδηση . Δεν τσιμπάμε επειδή θέλουμε το έργο .Ούτε θα επιτρέψουμε να καταστρέψουν την πόλη οι πονηρουληδες. Υπάρχουν μπόλικες ψαροκασελες για πάρτη τους. Λοιπόν μη σκιάζεσαι και μη φωνασκείς, χάνεις το δίκιο σου, . Τους περιμένουμε εν χορδές και οργανοις . Το τι θα κάνουμε δεν λέγεται φωναχτά. Τάσος Βλαδος ,,πολίτης του Λαυρίου.
Παρε Τασο μου τη εφημεριδα ΕΣ΄ΛΑΥΡΙΟΝ ΤΟΥ 2017 οπου τα περιγραφω ολα με τιτλο ΕΝΑ ΨΕΜΑ ΓΙΑ ΑΝΑΠΤΥΞΗ.
θα καταλαβετε ποιος κοιμαται ακομη.
Ολα τα περιγραφω οπως και την απενταξη του εργου απ τον Δεδε και την Φωτονιατα μα γελοια δικαιολογια.
Και πες του Λουκα που τωρα τον αγαπησατε ξανα ολοι της Εταιρειας Μελετων να σταματησει να τρεχει στην ΕΡΓΟΣΕ για να αναστησει παλιες προτασεις τους να περασει το τρενο μεσα απο την πολη για να το φερει Στο Ο.Τ 168 κατα το ονειρο του Πογκα.
Φιλακια Τασο μ0υ και να εισαι πιο μελετηρος και πιο δικαιος.
ΑΑΑ!! μην ξεχασω, αν δεν βρισκεις την εφημεριδα και τα αρθρα μου στο Λαυριακι εδω και πανω απο 2 χρονια πες μου να σου τα στειλω.