Στο Ιερό του Ποσειδώνος στο Σούνιο Συναυλία Αρχαίας Ελληνικής μουσικής

Η αρχαία Ελληνική λύρα, παρά το ότι χάθηκε για πάνω από 1600 χρόνια, διαπέρασε ως ιδέα τόσο την Ευρωπαϊκή μουσική δημιουργία, όσο και την μουσική τέχνη της εγγύς Ανατολής.

Στην παράσταση Ήχοι αρχαίοι – Μουσικές του σήμερα του συνόλου Χρυσέα Φόρμιγξ, η αρχαία λύρα αναβιώνει μέσα από τους μαγικούς ήχους των χορδών της και συνομιλεί αφενός με δύο κλασικά όργανα, ένα βιολί και ένα τσέλο, και αφετέρου με τον ελληνικό λόγο, επιμένοντας να αναζητά την αρμονία του σύμπαντος σε μουσικές αρχαίες και νεότερες. Tη χορογραφία υπογράφει η ταλαντούχα χορογράφος και χορεύτρια Μαριάνα Καβαλιεράτου, στην πρώτη της συνεργασία με την Εθνική Λυρική Σκηνή.

Τραγούδι – Αφήγηση Θεοδώρα Μπάκα
Αρχαία Λύρα – Αφήγηση Νίκος Ξανθούλης
Βιολί Ζήσιμος Σουλκούκης
Βιολοντσέλο Μιχάλης Πορφύρης
Επιμέλεια προγράμματος και διασκευές Νίκος Ξανθούλης
Χορογραφία Μαριάνα Καβαλιεράτου

Με τη συμμετοχή μελών του Μπαλέτου της ΕΛΣ
Χορεύουν: Έλενα Κέκκου, Χρήστος Παπαδόπουλος, Ζωή Σχοινοπλοκάκη, Μιχάλης Κριεμπάρδης

Χρήσιμες πληροφορίες

Η εκδήλωση προσφέρεται δωρεάν από το Υπουργείο Πολιτισμού και Αθλητισμού.
Το μόνο αντίτιμο είναι το εισιτήριο (ολόκληρο 10 ευρώ, μειωμένο 5 ευρώ) για την είσοδο στον αρχαιολογικό χώρο.

Μέγιστος αριθμός θεατών: 200

Είναι υποχρεωτική η προκράτηση θέσης εδώ:

https://digitalculture.gov.gr/2020/05/sinavlia-archeas-ellinikis-mousikis-me-to-sinolo-chrisea-formigx-2/#eventora

Ώρα έναρξης: 19:30 στις 23 Ιουλίου.

Για λόγους ασφαλείας και για την αποφυγή καθυστερήσεων και συνωστισμού συνιστάται η έγκαιρη προσέλευση, 1 – 1,5 ώρα πριν από την έναρξη της εκδήλωσης.

Μετά την έναρξη, η είσοδος δεν θα επιτρέπεται.

Σημειώνουμε ότι οι θεατές θα πρέπει να τηρούν τις οδηγίες και συστάσεις της Επιτροπής Εμπειρογνωμόνων COVID-19 του Υπουργείου Υγείας για την ασφαλή προσέλευση στους αρχαιολογικούς χώρους και τα μουσεία. Ισχύει ο κανόνας της απόστασης των 1,5 μέτρων κατ’ ελάχιστον για ανοικτούς χώρους και η χρήση μη ιατρικής μάσκας κατά την είσοδο και μέχρι την τοποθέτηση του θεατή στη θέση του, καθώς και κατά την έξοδο του.

Αρέσει σε %d bloggers: