Σάββατο, 31 Μαΐου, 2025
Lavriaki.gr
ΛαύριοΛιμάνιΤΟΠΙΚΑ ΝΕΑ

ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΗ Γ. Βακόνδιος: το λιμάνι του Λαυρίου σε νέα αναπτυξιακή πορεία

Με νέα έργα  κατασκευαστικού, ενεργειακού, περιβαλλοντικού αλλά και αρχιτεκτονικού ενδιαφέροντος, όπως η ανάδειξη του εμβληματικού μνημείου της Γαλλικής Σκάλας το λιμάνι του Λαυρίου ακολουθεί νέα αναπτυξιακή πορεία.

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ…



 

2 σκέψεις σχετικά με το “ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΗ Γ. Βακόνδιος: το λιμάνι του Λαυρίου σε νέα αναπτυξιακή πορεία

  • Ολος αυτος ο ογκος υλικων για την κατασκευη της επενδυσης του ΕΛΛΗΝΙΚΟΥ κυριε Βακονδιε θα περναει για χρονια!!!! με φορτηγα μεσα απο το παρακτιο μετωπο της πολης στο Λιμανιι??
    Μας κανετε πλακα??
    Θα εχετε απο την μια πλευρα κρουαζιεροπλοια,κοτερα,ΜΕΓΑ ΓΙΩΤΣ οπως λετε κ απο την αλλη τα φορτηγα πλοια που θα ξεφορτωνουν υλικα οικοδομων κ εξοπλισμο ανεγερσης κτηριων κ υποδομων για το ΕΛΛΗΝΙΚΟ??
    Μας κανετε ξανα πλακα??
    Η Γαλλικη σκαλα κολησε!!! κ δεν υπαρχει χρηματοδοτηση,εσεις ξερετε κατι περισσοτερο??
    Οι θεσεις για τα κοτερα θα αυξηθουν με την ΝΕΑ ΜΑΡΙΝΑ που λετε κ ποσες θα γινουν??
    Τα ΜΕΓΑ ΓΙΩΤΣ που θα δενουν??
    Η λιμενολεκανη κυριε Βακονδιο γιατι δεν ειναι δυνατον να μεγαλωσει??ποιο ειναι το κοστος για την επεκταση του προς Περδικα οπως προβλεπει το εγκεκρριμενο σχεδιο του Λιμενος εδω κ χρονια??
    Γιατι το ΛΙμανι Λαυριου να μην γινει ΑΜΙΓΗΣ ΤΟΥΡΙΣΤΙΚΟΣ ΛΙΜΕΝΑΣ??
    Μηπως γιατι μπροστα στα εσοδα που ονειρευεσται απο ενα μικρο μερος του Λιμανιου σαν Εμπορικο Λιμανι,θυσιαζετε εσεις κ οι συνεργατες σας τον χαρακτηρισμο ΤΟΥΡΙΣΤΙΚΟΣ ΛΙΜΕΝΑΣ??
    Κυριε Βακονδιο το Λαυριο ποιος τελικα θα το δει με την αξια του σαν Ιστορικο τοπο παγκοσμιας εμβελειας λογω μνημειων κ 4500 χρονων ιστοριας??
    Ποτε ολοι οσοι περασατε σαν κοματικες επιλογες των κυβερνησεων σας θα κανετα αυτο που πρεπει με ταχυτητα κ πιεση να ερθει ο Προαστιακος κ η Αττικη οδος??
    Για αυτα δεν μας μιλησατε στην συνεντευξη σας παραπανω??
    Γιατι?? φοβαστε μην δυσαρεστησετε τον Κυριο Πλακιωτακη κ αλλους Υπουργους της κυβερνησης σας??

  • Ο καθένας που αναλαμβάνει ένα πόστο ευθύνης σ’ αυτόν τον βασανισμένο τόπο, το Λαύριο, κάνει του κεφαλιού του. Ούτε λογαριάζει το Ρυθμιστικό Σχέδιο Αθήνα-Αττική που άλλα προβλέπει για την ανάπτυξη του Λαυρίου, ούτε τίποτε άλλο. Τώρα έχουμε το “αναπτυξιακό σχέδιο” του νυν διευθύνοντος συμβούλου του ΟΛΛ, που τοποθετήθηκε στη θέση αυτή ελέω κομματικής επιλογής και χωρίς καμμιά σχέση με το Λαύριο και το λιμάνι του.

    Μερικές επισημάνσεις, πέραν των όσων ορθώς σχολιάζει ο συμπολίτης Τάσος Χριστάκος.
    Σύμφωνα με τα λεγόμενά του διευθύνοντος συμβούλου στη συνέντευξή του:
    1. Τέρμα οι ακτοπλοϊκές συγκοινωνίες από το Λαύριο. Θα μείνουμε με την Τζιά και Κύθνο.
    Εμπορικό λιμάνι και κρουαζιερόπλοια!

    Ερώτηση: Με τις σταθερές ακτοπλοϊκές γραμμές τι γίνεται;
    Απάντηση: Επί της ουσίας στο Λαύριο δεν έχουμε ακτοπλοΐα. Έχουμε ακτοπλοΐα μικρών αποστάσεων, δηλαδή σύνδεση της Αττικής με την Κέα και την Κύθνο και that’s all. Από κει και πέρα έχουμε και κάποιες μικρές γραμμές επιδοτούμενες από το υπουργείο Ναυτιλίας, αυτές που λέγονται δημοσίου ενδιαφέροντος.
    Ερώτηση: Εδώ λοιπόν έχουμε κάτι που θα αλλάξει;
    Απάντηση: Όχι (! ! !)

    2. Η ανάπτυξη του λιμανιού αναμένεται ΚΑΙ από το “Κοράλι” με την προσπάθεια νομιμοποίησης μιας αυθαίρετης οικοδομής πάνω στο πεζοδρόμιο και τις επίσης αυθαίρετες επεκτάσεις στο “Πέτρινο” ! ! !

    Ερώτηση: Ποια θα είναι τα άμεσα οφέλη για την τοπική κοινωνία από το σχέδιο σας για την ανάπτυξη του λιμανιού;
    Απάντηση: Μπορώ να σας πω το εξής γιατί το έχω υπολογίσει και είναι νούμερα. Οι 3 δραστηριότητες, πλωτές, λειτουργία κρουαζιέρας και «Κοράλι», το εστιατόριο που λέγαμε ότι είναι ερείπιο, υπολογίζουμε ότι θα προσθέσουν 200 επιπλέον θέσεις εργασίας και 15 εκατομμύρια ευρώ πρόσθετο τζίρο στην τοπική αγορά ετησίως.

    Και φυσικά δεν λείπει η καραμέλα: Η αποκατάσταση της έρμης Γαλλικής Σκάλας, του συμβόλου του λιμανιού μας που πονάει η ψυχή μας όλων των λαυριωτών να την βλέπουμε να καταρρέει, και που όλοι “οι αρμόδιοι” την υπόσχονται και κανείς δεν κουνάει το δαχτυλάκι του για να προχωρήσει.

Τα σχόλια είναι απενεργοποιημένα.