Βακόνδιος: «Το λιμάνι του Λαυρίου είναι στοίχημα για το πώς μία εταιρεία μπορεί να κάνει τη διαφορά»

Σε πορεία ανάπτυξης βρίσκεται ο Οργανισμός Λιμένος Λαυρίου.  Μέσα στην πανδημία  κατάφερε να διπλασιάσει την κερδοφορία του σε σύγκριση με εκείνη που προβλέπονταν στον εγκεκριμένο του προϋπολογισμό και να πετύχει ρεκόρ κερδών το α’ εξάμηνο του 2020.

Στη θέση του  Διευθύνοντος Συμβούλου  βρίσκεται ένα στέλεχος με σημαντική παρουσία σε πολλές  επιχειρήσεις του ιδιωτικού τομέα, αλλά και στη ναυτιλία, όπου, θήτευσε στο πλευρό του Περικλή Παναγόπουλου.  Ο Γιώργος Βακόνδιος.

Σε  κάθε ευκαιρία δηλώνει ότι η οικονομική ανάπτυξη  του ΟΛΛ « θα συνεχιστεί και τα επόμενα χρόνια. Δεν είναι κάτι πρόσκαιρο» και ξεκαθαρίζει: «Το λιμάνι του Λαυρίου είναι για εμένα  ένα στοίχημα για το πώς μία εταιρεία που είναι φορέας γενικής κυβέρνησης μπορεί να κάνει τη διαφορά για την ίδια την εταιρεία και το μέτοχό της, αλλά και για την πόλη και την περιοχή που το φιλοξενεί.»

Το σημείο κλειδί για την επόμενη ημέρα του ΟΛΛ είναι η σύνδεση του Λαυρίου με τα έργα υποδομής που θα γίνουν στο Λεκανοπέδιο:

«Προετοιμαζόμαστε πυρετωδώς ώστε να διεκδικήσουμε μεγάλο μέρος των φορτίων, που θα δημιουργηθούν από τα έργα υποδομής, που θα γίνουν στο λεκανοπέδιο Αττικής, με πρώτο και κυρίαρχο έργο την ανάπλαση του Ελληνικού. Η στρατηγική θέση του λιμένα το καθιστά ιδανικό για όλους τους εμπλεκόμενους.»

Οι εμπορικές δραστηριότητες του λιμανιού  μοιράζονται σε δύο τομείς:

Στον βόρειο τομέα υπάρχει  Τελωνειακή Αποθήκη και προσεγγίζουν πλοία τύπου Ro-Ro διεθνών πλόων, ενώ στον νότιο τομέα του λιμανιού προσεγγίζουν κάθε είδους πλοία, μεταφοράς εμπορευμάτων και χύδην φορτίων.

Ο  σχεδιασμός που έχει εκπονήσει ο Γιώργος  Βακόνδιος και τα μέλη του ΔΣ  αφορά μεταξύ άλλων σε εμπορικά, κατασκευαστικά, ενεργειακά και περιβαλλοντικά έργα.

Επισημαίνει: «Στους στρατηγικούς μας στόχους είναι η υλοποίηση κυρίως μικρών απαραίτητων και αποδοτικών έργων, που αποσβένουν αμέσως το κόστος τους, και η δημιουργία υπεραξιών για το λιμάνι του Λαυρίου αλλά και για την εθνική οικονομία και την τοπική κοινωνία» και προσθέτει:

«Έχουμε ήδη συνάψει κάποιες συμφωνίες και άλλες είναι στο στάδιο της ολοκλήρωσης. Επιγραμματικά θα αναφέρω πως στοχεύουμε: 

1. Να πρωτοστατήσουμε δημιουργώντας νέα αγορά, για μικρότερα πλοία κρουαζιέρας, και αυτά που ονομάζουμε mega yacht. Πρόκειται για μία άκρως ελκυστική επιλογή, ιδιαίτερα σήμερα υπό τις νέες υγειονομικές συνθήκες που επικρατούν.

2.Γενικότερα, εστιάζοντας στην κρουαζιέρα, στοχεύουμε σε πλοία μεσαίου μεγέθους έως τα 320 μέτρα και στα mega yachts που είναι 100-120 μέτρα.

Η λειτουργία της κρουαζιέρας, η επισκευή και λειτουργία εγκαταλελειμμένου εστιατορίου και η κατασκευή των νέων πλωτών προβλητών για τουριστικά σκάφη, εκτιμούμε πως θα προσθέσουν στην τοπική αγορά 15 εκατομμύρια ευρώ πρόσθετο τζίρο ετησίως, δημιουργώντας ταυτόχρονα και τουλάχιστον 200 νέες μόνιμες θέσεις εργασίας. Επιπροσθέτως, ο τζίρος του λιμανιού θα αυξηθεί περίπου  δύο εκατομμύρια ευρώ.

3. Παράλληλα προχωράμε στην αξιοποίηση των κτηριακών μας εγκαταστάσεων, συμπεριλαμβανομένων και κάποιον εγκαταλειμμένων κτηρίων – μετά από επίλυση αρχαιολογικών και πολεοδομικών θεμάτων.»

Στις αρχές Νοεμβρίου ο Οργανισμός Λιμένος Λαυρίου σύμφωνα με τις οδηγίες και απαιτήσεις του Διεθνούς Ναυτιλιακού Oργανισμού (ΙΜΟ), πιστοποιήθηκε με το ISO 27001:2013. Το συγκεκριμένο πρότυπο αφορά το Σύστημα Διαχείρισης Ασφάλειας Πληροφοριών. Ο Ο.Λ.Λ. είναι ένα από τα πρώτα ελληνικά λιμάνια – πύλες εισόδου στην Ελλάδα και Ευρωπαϊκή Ένωση που πιστοποιείται.

Ο Γιώργος Βακόνδιος γεννήθηκε στη Σύρο και σπούδασε οικονομικά στο Εθνικό Καποδιστριακό Πανεπιστήμιο Αθηνών.  Μετεκπαιδεύτηκε στο Λονδίνο και το Παρίσι.

Άρχισε  τη σταδιοδρομία του  το 1974 σε σημαντικές θέσεις  στον ιδιωτικό τομέα. Η συνεργασία του με τον Περικλή Παναγόπουλο και το Attica Group, συνέβαλλε καταλυτικά στο να αντιληφθεί τον τρόπο με τον οποίο διοικείται ένα λιμάνι.

«Κάποιοι θα έλεγαν πως βάζει πολύ ψηλά τον πήχη και πως οι στόχοι που θέτει είναι ιδιαίτερα φιλόδοξοι. Εκείνος όμως πιστεύει πως ο μόνος τρόπος να πετύχεις και να κάνεις τη διαφορά, είναι να στοχεύεις ψηλά λένε άνθρωποι που έχουν συνεργαστεί και συνεργάζονται  μαζί του:

«Γνωρίζει καλά τη διαφορά ανάμεσα στην ουσία και τις εντυπώσεις. Γι’ αυτό και δεν αιθεροβατεί ούτε υπόσχεται πράγματα που δεν μπορούν να γίνουν. Δίνει βάρος στη δημιουργία υπεραξίας για το λιμάνι, επενδύοντας σε έργα που θα παρουσιάσουν τα οφέλη τους άμεσα. Πράττει το αυτονόητο τόσο για τον Οργανισμό, όσο και για την κοινωνία της περιοχής»  και συμπληρώνουν:

«Το ότι ο ίδιος είναι Συριανός και το Λαύριο, όπως και η Σύρος, είχαν ένα λιμάνι ως σημαντικότερη πηγή ζωής, παίζει τον δικό του ρόλο και ένα είναι σίγουρο. Η ανοδική πορεία του λιμανιού με τον ίδιο στο τιμόνι, θα συνεχίσει να αποδίδει καρπούς».

https://www.newmoney.gr

2 σκέψεις σχετικά με το “Βακόνδιος: «Το λιμάνι του Λαυρίου είναι στοίχημα για το πώς μία εταιρεία μπορεί να κάνει τη διαφορά»

  • 02/12/2020, 20:15
    Permalink

    Κυριε Βακονδιε ολα αυτα τα φορτια που θα προοριζονται για τα μεγαλα εργα σε Ελληνικο και στην Αττικη οπως λετε ΘΑ ΠΕΡΝΑΝΕ ΜΕ ΦΟΡΤΗΓΑ-ΝΤΑΛΙΚΕΣ ΜΕΣΑ ΑΠΟ ΤΟ ΛΙΜΑΝΙ ;; ΞΕΚΙΝΩΝΤΑΣ ΑΠΟ ΤΗΝ ΝΟΤΙΑ ΠΛΕΥΡΑ ΤΟΥ ΛΙΜΑΝΙΟΥ ΓΙΑ ΝΑ ΦΕΥΓΟΥΝ ΑΠΟ ΤΟ ΛΙΜΑΝΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΓΑΛΛΙΚΗ ΣΚΑΛΑ;;
    Μηπως δεν ξερετε τι θελετε να κανετε στο Λιμανι αυτο;;
    Απο την μια μας μιλατε για Κρουαζιεροπλοια και ΝΕΑ ΜΑΡΙΝΑ και για mega yachts και απο την αλλη για χυδην φορτια;;;;
    Το εχετε καταντησει ενα Λιμανι ΤΟΥΡΛΟΥΜΠΟΥΚΙ ΓΙΑ ΝΑ ΒΓΑΙΝΟΥΝ ΤΑ ΝΟΥΜΕΡΑ ΣΑΣ ΓΙΑ ΝΑ ΕΙΝΑΙ ΕΥΧΑΡΙΣΤΗΜΕΝΟΙ ΟΙ ΠΡΟΙΣΤΑΜΕΝΟΙ ΣΑΣ ΣΤΟ ΥΠΟΥΡΓΕΙΟ ΝΑΥΤΙΛΙΑΣ ΚΥΡΙΕ ΒΑΚΟΝΔΙΕ.
    Ουτε μολυβι δεν μπορειτε να αγορασετε αν δεν παρετε αδεια απο το ΤΑΙΠΕΔ και μας λετε οτι εσεις κανετε κουμαντο στο Λιμανι;
    Πολιτικοι ΑΛΕΞΙΠΤΩΤΙΣΤΕΣ ειστε οσοι περασατε απο τη θεση αυτη τα τελευταια 40 χρονια.
    Που ειναι κυριε Βακονδιε οι προσπαθειες σας,οι ενεργειες σας,ο αγωνας σας,να ερθει ο Προαστιακος και η Επεκταση της Αττικης Οδου;
    Για να κανετε οσα λετε κυριε Βακονδιε για μεταφορα ολων αυτων των φορτιων ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΦΤΙΑΧΤΕΙ Ο ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΑΚΟΣ ΔΡΟΜΟΣ ΠΟΥ ΑΠΟ ΤΟ ΘΟΡΙΚΟ-ΠΙΣΩ ΑΠΟ ΤΙΣ ΕΡΓΑΤΙΚΕΣ ΚΑΤΟΙΚΙΕΣ-ΝΕΑΠΟΛΗ ΘΑ ΚΑΤΑΛΗΓΕΙ ΣΤΟ ΝΟΤΙΟ ΛΙΜΑΝΙ ΟΠΩΣ ΕΧΕΙ ΗΔΗ ΣΧΕΔΙΑΣΤΕΙ ΕΠΙ ΣΟΥΦΛΙΑ ΣΕ ΠΡΟΜΕΛΕΤΕΣ ΑΛΛΑ ΕΜΕΙΝΕ ΣΤΑ ΣΧΕΔΙΑ ΚΑΙ ΑΥΤΟ!!!
    Ο κοσμος δεν τα ξερει ολα αυτα και λετε οτι θελετε στα μεσα ενημερωσης.
    Δεν μας τα λετε καλα!!!!!
    Φτιαξτε την ΄ΜΑΡΙΝΑ΄ ΦΤΙΑΞΤΕ ΑΥΤΟ ΤΟ ΚΟΡΑΛΙ ΠΟΥ ΒΡΩΜΑΕΙ Ο ΤΟΠΟΣ ΕΚΕΙ,ΦΤΙΑΞΤΕ ΤΗΝ ΓΑΛΛΙΚΗ ΣΚΑΛΑ ΜΕ ΤΟΝ ΑΡΧΟΝΤΑ ΜΑΣ, φερτε Κρουαζιεροπλοια,αναπλαστε ολο το παραλιακο μετωπο μαζι με τον Αρχοντα της πολης μας ξανα, γρεμιστε τα ΖΟΜΠΙ !!!! του ΚΑΡΕΛΑ, του ΔΕΔΕ, ΦΤΙΑΞΤΕ ΚΥΡΙΕ ΜΟΥ ΤΟ ΠΑΛΙΟ ΛΙΜΕΝΑΡΧΕΙΟ ΜΕΣΑ ΣΤΟ ΚΕΝΤΡΟ ΤΟΥ ΛΙΜΑΝΙΟΥ ΠΟΥ ΤΟ ΑΦΗΣΑΤΕ ΟΛΟΙ ΣΑΣ ΚΟΝΤΑ 20 ΧΡΟΝΙΑ ΝΑ ΚΑΤΑΡΕΕΙ!!!!φτιαξτε εναν μεγαλο Τουριστικο Λιμενα, ΗΓΕΤΗ ΣΤΟ ΓΙΩΤΙΝΚ !!!!! στο Αιγαιο αλλα και Νοτια Ευρωπη(γιατι οχι;) ΚΑΝΤΕ ΤΗΝ ΕΠΕΚΤΑΣΗ ΤΟΥ ΛΙΜΑΝΙΟΥ ΕΩΣ ΤΗΝ ΠΕΡΔΙΚΑ ΟΠΩΣ ΕΙΝΑΙ ΤΟ ΕΓΚΕΚΡΙΜΕΝΟ!!! ΣΧΕΔΙΟ ΤΟΥ ΛΙΜΑΝΙΟΥ ΜΑΣ ΕΔΩ ΚΑΙ 15 ΧΡΟΝΙΑ ΚΑΙ ΑΦΗΣΤΕ ΤΑ ΦΟΡΤΙΑ ΓΙΑ ΝΑ ΟΙΚΟΝΟΜΑΤΕ ΣΑΝ ΟΡΓΑΝΙΣΜΟΣ ΚΑΙ ΝΑ ΦΑΙΝΕΣΤΕ ΤΑ ΚΑΛΑ ΠΑΙΔΙΑ ΣΕ ΟΣΟΥΣ ΣΑΣ ΔΙΟΡΙΖΟΥΝ ΣΤΗΝ ΘΕΣΗ ΑΥΤΗ ΕΠΙ 40 ΧΡΟΝΙΑ.
    Να ξερετε κατι! ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΑΝΘΡΩΠΟΙ ΣΕ ΑΥΤΗΝ ΤΗΝ ΠΟΛΗ ΠΟΥ ΞΕΡΟΥΝ ΚΑΛΥΤΕΡΑ ΤΗ ΘΑΛΑΣΣΑ ΚΑΙ ΤΑ ΛΙΜΑΝΙΑ ΑΠΟ ΕΣΑΣ ΚΑΙ ΤΟ ΕΦΤΙΑΞΑΝ ΚΙΟΛΑΣ!!!!!!!!

  • 03/12/2020, 19:29
    Permalink

    Μπορει με τον κ.Χριστάκο να διαφωνώ ενιοτε (δεν εχει σημασια ποιος ειμαι αγαπητε, μας χωριζουν καμια φορα αποψεις, μας ενωνει η αγαπη μας για την πολη)αλλά εδώ συμφωνω. Καλάθια πολλά, κεράσια τίποτα κ Βακονδιε.Να μην πουμε κ για το ΔΣ , απο προεδρο (ΚΛΑΜΑ ΛΕΜΕ) και κάτω, χαιρετισματα στην Αλωνισταινα .Πολιτικα ισως με ιδεες (κανας δυο,μη νομιζεις), απο αποτελεσμα ομως..ε εχουν όραμα. Απο όραμα να φαν και οι κότες, μεχρι να διορισουμε κανα “το παιδι που εχει αναγκη”.Μετά, το χάος. Εχουμε λιμανι με προοπτικες κ καθομαστε κ το χουμε να το κοιταμε περηφανοι οτι..εχει μελλον.Με τους σκουπιδοτοπους οπως πολυ καλα λες φατσα φορα.Ελεος πια

Τα σχόλια είναι απενεργοποιημένα.

Αρέσει σε %d bloggers: