«Δέκα πλοία σε επτά θέσεις…» ήταν μία από τις «αποκαλύψεις» που επεφύλασσε η «ναυμαχία» των ακτοπλόων για το λιμάνι της Ραφήνας στο πρόσφατο Σ.Α.Σ.. Το «πρόβλημα» δημιουργείται γιατί υπάρχουν τουλάχιστον 10 πλοία
Το επόμενο διάστημα αναμένεται να ενταθούν οι διαβουλεύσεις για τις επεκτάσεις της Αττικής Οδού σε Λαύριο, Ραφήνα και Δυτική Αττική, σε συνδυασμό με τις επεκτάσεις του Προαστιακού.
Μια από τις ειδήσεις που πέρασαν “στα ψιλά” το καλοκαίρι αφορά την απόρριψη από την Ειδική Υπηρεσία του υπουργείου Ανάπτυξης του αιτήματος για χρηματοδότηση, μέσω ΕΣΠΑ,
Ευθύνες σε προηγούμενες κυβερνήσεις για την καθυστέρηση επέκτασης του προαστιακού και της Αττικής Οδού προς Λαύριο και Ραφήνα αλλά και για την ανάπτυξη των δύο λιμανιών της Ανατολικής Αττικής,
Άμεση συνάντηση με τον υπουργό Υποδομών και Μεταφορών Χρήστο Σπίρτζη για την προώθηση της επέκτασης του Προαστιακού Σιδηρόδρομου από το Κορωπί μέχρι το λιμάνι του Λαυρίου,
Από εθνικούς πόρους του Προγράμματος Δημοσίων Επενδύσεων θα χρηματοδοτηθούν τα έργα της επέκτασης του προαστιακού από το Κορωπί ώς το λιμάνι του Λαυρίου,
Οι ισχυρισμοί του κυρίου Μανιάτη αναφορικά με το έργο για την κατασκευή της σιδηροδρομικής γραμμής Κορωπί – Λαύριο αποτελούν μνημείο πολιτικής στρεψοδικίας και εξαπάτησης των πολιτών.
Όνειρο ήταν και πάει η επέκταση του δικτύου του προαστιακού σιδηροδρόμου από το Κορωπί μέχρι το Λαύριο! Το αίτημα του υπουργείου Μεταφορών για ένταξη του έργου στο επιχειρησιακό πρόγραμμα «Υποδομές Μεταφορών,
Απέρριψαν οι αρμόδιοι φορείς του υπουργείου Οικονομίας την αίτηση χρηματοδότησης, από το ΕΣΠΑ, των μελετών ωρίμανσης για την επέκταση του Προαστιακού Σιδηροδρόμου από το Κορωπί έως το Λαύριο.
Privacy & Cookies: This site uses cookies. By continuing to use this website, you agree to their use.
To find out more, including how to control cookies, see here:
Cookie Policy